انتخاب تالار عروسی مناسب با فصل
نوشته شده توسط : امین

انتخاب فصل برای انتخاب تالار عروسی بسیار مهم است. این کار موجب می شود می شود که هم عروس و داماد احساس خوبی داشه باشند هم مهمانان در تالار عروسی احساس راحتی کنند.

مراسم عروسی در فصل بهار

اگر شما فصل بهار را برای گرفتن عروسی خود انتخاب کرده اید این بهترین ایده است که جشن خود را در یک فضای باز یا باغ تالار برگزار کنید. چراکه فضای باز در فصل بهار بسیار زیبا است. تمام درختان پر از شکوفه های بهاری است و رنگ سبز درختان از شادابی خاصی برخوردار است که فیلم و عکس عروسی شما بسیار زیبا می شود. سبزی درختان و گل های بهاری جلوه خاصی به عروسی شما می دهد.

مراسم عروسی در فصل تابستان

اگر شما فصل تابستان را برای جشن عروسی خود انتخاب می کنید باید توجه داشته باشید که در این فصل مقداری گرم است. اگر تالارهای عروسی را برای جشن خود انتخاب می کنید دیگر نگرانی برای گرم بودن هوا نباید داشته باشید. اما اگر باغ  تالار ها را برای برگزاری عروسی خود انتخاب می کنید باید توجه داشته باشید که بهتر است ساعت اولیه مراسم مهمانان در سالن باشند که گرما آنها را اذیت نکند و برای صرف شام به فضای باز و باغ بیایند و شام را آنجا میل نمایند.

مراسم عروسی در فصل پاییز

پاییز فصلی است که مورد علاقه همه افراد است و گرفتن مراسم عروسی در این فصل بسیار باشکوه است. چراکه فیلم و عکس شما در باغ بسیار زیبا است. رنگ درختان در این فصل قرمز و نارنجی است. شما می توانید، میز شام عروسی تان را با رومیزی های مسی رنگ که مناسب رنگ های این فصل است تزئین کنید. در این فصل هم مراسم گرفتن در تالار باشکوه است و هم در باغ  تالار در برنامه ریزی برای گرفتن مراسم عروسی در فضای باز در نظر داشته باشیده که فضای مورد نظر دارای سالن سرپوشیده باشد . چراکه در این فصل احتمال باران های پاییزی زیاد است و ممکن است برنامه شما را تحت تاثیر قرار دهد.

مراسم عروسی در فصل زمستان

مراسم عروسی در فصل گرفتن بسیار رویایی است. وقتی عروس و داماد در برف ها با یکدیگر قدم می زنند بسیار عاشقانه است. برای گرفتن مراسم عرسی معمولا از تالارهای پذیرایی سرپوشیده در این فصل استفاده می شود. چراکه هم مهمانان احساس راحتی کنند و هم عروس و داماد از سرمای بیرون در امان باشند.  تالار در این فصل شما شما می توانید میزها را با شمع کنید که بسیار شکیل و زیبا است.





:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: